چند نفر از آقازاده های استانی در طرح زین الدین

به گزارش پایگاه خبری تحلیل دانشجویان مستقل؛ در جلسه با استاندار کهگیلویه و بویر احمد که به مناسبت روز دانشجو برگزار شده محمد حسین منصوری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت:
جناب آقای احمد زاده!
مسرت بخش است که شما را در بین دانشجویان دغدغه‌مند استان می‌بینیم و امیدواریم این بار پاسخگوی مطالبات قشر نخبگانی استان خود به صورت صحیح باشید.

منصوری گفت: رییس جمهور محترم دو مرتبه به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند اما هیچ دیدار دانشجویی با شخص ایشان هماهنگ نشد و حتی تریبونی در اختیار دانشجویان قرار داده نشده است.

به خاطر داریم برای مسیرهای تردد تیم ریاست جمهوری قرار بر این شد که نیوجرسی‌هایی در این مسیر تعبیه شود و بودجه‌ای نیز برای این مسئله تخصیص داده شد اما دریغ از یک نیوجرسی.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: در خصوص طرح شهید زین‌الدین و افرادی که در این طرح شرکت کرده‌اند برایمان صحبت داشته باشید. بگویید چند نفر از آقازادگان استانی در این طرح حضور داشته اند؟


خبری تحت عنوان حضور افرادی در سطوح نسبتا بالای استانداری بدون مدرک دیپلم و معادل آن در فضای استان مطرح شده که دانشجویان می‌خواهند در این خصوص شفاف سازی بیشتری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *