المعمدانی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در محکومیت رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

ۚوَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْم

و کسانی که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند.

حملات پی در پی رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین و بمباران امشب  بیمارستان المعمدانی نمونه بارز جنایت آشکار علیه انسانیت و بشریت است و نشان دهنده وحشی بودن رژیم منحوس و خونخوار صهیونیستی است.

محاصره ، تحریم ،قطع آب و برق و اینترنت  مردم فلسطین را از پای در نخواهد آوردو قطعا وعده الهی است که حزب الله هم الغالبون؛ اما، قتل عام افراد غیر نظامی که اکثریت زن و کودک هستند نقض حقوق بشر و قوانین آن  بوده و دل هر انسانی در کره خاکی با هر دین و مذهب و ملیت را به درد می آورد .

سازمان بین المللی حقوق بشر نسبت  به موضع منفعلانه خود که هیچ تاثیری در ممانعت این اقدامات ضد حقوق بشری  نداشته است چه پاسخی داشته و چه رویکردی خواهد داشت!

همه ملت ها و دولت های اسلامی و غیر اسلامی که خود را حامی انسانیت می دانند وظیفه دارند که نسبت به این اتفاق جنایتکارانه ضد بشری واکنش نشان داده و انزجار خود را نسبت به این نسل کشی ۷۵ ساله اعلام کنند .

ما انجمن اسلامی دانشجویان مسقل دانشگاه یاسوج این حملات تروریستی ضد بشری را محکوم کرده و انزجار خود را نسبت به این رژیم غاصب اعلام مینماییم ان شاءالله که در سیل خون این شهدای مظلوم فلسطین غرق خواهید شد همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند :رژیم غاصب صهیونیستی رفتنی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *