ایستادگی در مقابل استکبار جهانی

ایستادگی در مقابل استکبار جهانی

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (أحزاب/۲۳)


سیزدهم دی‌‌ماه، سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مالک اشتر زمان، دوست و خدمت‌گزار مظلومین، مرد میدان‌های سخت و بزرگ، دشمن قدار مستکبرین، سردار دل‌ها و فرمانده‌ی شجاع و پُر افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که عمر پر برکت خود را وقف خدمت به ایران و اسلام کرد را گرامی می‌‌داریم.

واکنش فوری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ترور، با موشک باران کردن پایگاه عین‌الاسد که شروعی بر تغییر استراتژی حضور نظامیان آمریکا در خروج از منطقه بود، مؤثر واقع شد.
اما ما جوانان و دانشجویان، انتظارات پیگیری این چنین مواردی را نیز داریم؛


۱. ایستادگی همه جانبه‌ی مقامات کشوری و لشکری در مقابله با استکبار جهانی و خشکاندن ریشه‌ی پایگاه‌های تروریستی آمریکا در منطقه.

۲. بعد از گذشت ۳ سال از ترور ناجوان‌مردانه‌ی شهید سپهبد سلیمانی توسط ایالت متحده آمریکا که ادعای دروغین و توهم مقابله با تروریسم را دارد و آن را به خورد جهانیان می‌دهد، در تروری علنی که خود پیامی‌ حمایتی به گروه‌های تروریستی است و در اقدامی جنایت‌کارانه که نقض اصول حقوق بین‌الملل است، نتیجه‌ای چشم‌گیر مبنی بر پیگیری این جنایت آشکار دیده نمی‌شود؛ در همین راستا از وزارت امور خارجه و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تقاضا می‌شود با جدیت بیشتری این جنایت را پیگیری کنند.

۳. با توجه به تلاش‌های رسانه‌های معاند مبنی بر مخدوش کردن چهره‌ی سردار دل‌ها، از مسئولین و نهادهای فرهنگی انتظار می‌رود بیش از پیش در به‌تصویر کشیدنِ هر چه بهترِ مکتب سلیمانی همت به‌خرج دهند.


ما جوانان دانشجو، در نهایت به آن‌ها که با شهادت سردار و ابومهدی المهندس و چند از تن یاران، سودای شکست سنگین جبهه‌ی مقاومت را در سر می‌پروراندند اعلام می‌کنیم
که خون شهدای ما همواره در طول تاریخ باعث رشد درخت تنومند حق شده و انگیزه‌ای مضاعف برای مبارزه با کفر به ما می‌دهد؛ پس شکست این جبهه، توهمی بیش نیست. هم‌چنین انگیزه‌ای است مضاعف برای ما، جهت قدم برداشتن در راه مکتبی چون مکتب سلیمانی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *