آیا بنا هست مسئله سهم خواهی نمایندگان در استان ادامه پیدا کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان مستقل؛ در جلسه بزرگداشت روز دانشجو که با حضور جناب دکتر محمد بهرامی کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی برگزار شده، آرزو صادقپور دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج عنوان کرد:

آقای دکتر خوش آمدید! آیا شما شفافیتی در خصوص هزینه های تبلیغاتی انتخاباتی کاندیدایی خود دارید؟مردم باید بدانند که چه اشخاصی و نهاد هایی برای شما هزینه کرده اند که بعدا حمایت های نجومی به واسطه حمایتشان دریافت نکنند.

آیا قرار است با مانند رویه نماینده های قبل مسئله سهم خواهی نمایندگان بعد از انتخابات در استان ادامه پیدا کند؟ در مجلس شورای اسلامی بعد، دانشگاه یاسوج و علوم پزشکی سهم چه نماینده ای خواهد بود؟!

آرزو صادقپور گفت: آیا شما نیز میخواهید مانند نمایندگان پیشین اعضای نصبی و سببی خود را در سمت های مختلف این استان قرار دهید؟!

شما نیز می‌خواهید روند نمایندگان پیشین را ادامه دهید و بعد از انتخابات به عنوان نماینده مردم از رسانه ها و دانشگاه گریزان باشید! چه تضمینی می دهید که به حضور در مجالس ختم اکتفا نکنید! چشم مردم استان به تریبون مجلس که خالی از نماینده است خیره مانده است!
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در ادامه گفت: آیا شما نیز قرار است به مانند نمایندگان پیشین به جای حضور فعال در مجلس وارد فضای لابی گری های خارج از مجلس شوید ؟
یا طرح هایی ساختار مند برای حل مشکلات استان که از جمله آنها عقب ماندگی در طرح ملی مسکن و وام های قرض الحسنه و ازدواج است دارید؟
در پایان این فعال دانشجویی توصیه کرد: آقای دکتر با عنوان مناظره با نماینده های دیگر در دانشگاه حضور پیدا کنید نه سخنرانی که بسی کار راحت و صرفا تبلیغات انتخاباتی است.

▪️ چهارشنبه ۱۴آذر سالن شهید چمران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *