بیانیه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

بیانیه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی

بسمه تعالی


مِنَ الْمُؤْمِنینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضی‏ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدیلاً (سوره مبارکه احزاب، آیه ۲۳ )
از میان مؤمنان مردانى‌اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین‌] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند.

بخشی از وصیت نامه شهید:
خداوندا تو را شکرگزارم که پس از عبد صالحت خمینی عزیز، مرا در مسیر عبد صالح دیگری که مظلومیتش اعظم است بر صالحیتش، مردی که حکیم امروز اسلام و تشیع و ایران و جهان سیاسی اسلام است، خامنه ای عزیز- که جانم فدای او باد – قرارداده ای.
مسیر توحید، مسیری است که با « لا اله الا الله » آغاز می شود و تا مقام عبودیت پیش می رود. مردان خدایی، که پا در این مسیر می نهند از بُعد مکان خارج اند. زمان برایشان محدودیت ایجاد نمی کند. در آفاق و انفس سِیر و رسم بندگی را مشق می کنند. این چنین، مردان خدا از گزند فراموشی در تاریخ، رها شده و همیشه ماندگارند.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج، ایام سوگواری حضرت زهرای مرضیه (س) و سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب، دوستان داران ایشان و مردم شهید پرور ایران تسلیت عرض می کند. و یاد، خاطره و مکتب این بزرگ مردِ دلیر را تا ابد زنده نگه خواهد داشت. باشد که شهید والا مقام و مکتبشان، سبب روشنایی راه و رسیدن ما به سعادت باشد، ان شاالله.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج از مسئولین و سران کشور خواستار است که این شهید عزیز را الگوی خود قرار دهند و مانند ایشان، مظهر اشداءُ علی الکفار و رحماءُ بینهم باشند؛ چرا که از شهادت ایشان، چیزی جز دشمنی آشکار دشمنان ندیده ایم. از مسئولین خواستاریم با تصمیمات اشتباه باعث نشوند خون سردار عزیزمان پایمال شود.

در سالگرد شهادت این مرد بزرگ، باز هم عهد و‌ پیمان می بندیم که راه شهیدان حق را ادامه دهیم و تا رساندن انقلاب عزیز اسلامی به سر منزل مقصود که همانا زمینه سازی فرج مولایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداه است، از پا ننشینیم. پس بساط باطل را برمی چینیم و زمینه ساز ظهور حق می شویم، ان شاء الله.

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *