بیانیه وقایع اخیر

بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در خصوص وقایع اخیر

فوت سرکار خانم امینی مسئله‌ای است که در حال حاضر، سوءاستفاده‌های فراوانی نسب به آن صورت گرفته و حزن خانواده داغدار ایشان را دو چندان کرده‌است. برای ایشان مغفرت و برای خانواده‌یشان صبری دوچندان از خدای متعال طلب می‌نماییم.

این روزها عده‌ای آگاهانه و عده‌ای هم بدون آگاهی، اصل پلیس امنیت اخلاقی را زیر سوال برده و حضور این نهاد خدوم را نفی کرده‌اند. در این متن به صراحت اعلام می‌داریم که از موجودیت این نهاد حمایت می‌نماییم و حضور ایشان را لازم و ضروری می‌دانیم. از جهت دیگر اصلاحاتی باید در رویه این نهاد صورت پذیرد؛ اختیارات و فعالیت این نهاد محدود به حیطه قانون شود و قوانین حمایتی محکمی برای حمایت از سبزپوشان خدوم نیروی انتظامی در زمینه‌های اخلاقی تدوین و تصویب و اجرا گردد. همچنین حمایت از تولیدی‌های پوشاک که مطابق با پوشش اسلامی کالای خود را تولید می‌کنند، در دستور کار نهادهای دولتی و فرهنگی قرار گیرد. همچنین از تولید پوشاک با پوشش غیر اسلامی جلوگیری شود و برخوردهای لازم صورت پذیرد.

اخیرا شاهد آن بودیم که عده‌ای منافق، سعی بر انحراف بخشیدن به اعتراضات مردمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و با توهین به مقدسات و زیر سوال بردن اصل این نظام مقدس، قصد آن داشتند تا اهداف شوم خود را عملی سازند. اما نمی‌دانند انقلابی که با خون هزاران شهید استوار و آبیاری شده‌است، حتی ذره‌ای سستی در آن ایجاد نخواهد شد. منافقین باید بدانند که این انقلاب حق است و مردم فهیم ایران اسلامی همواره بر دفاع از حق تا پای جان خود خواهند ایستاد.
در پایان لازم می‌دانیم از ۲۲ نهاد و سازمان فرهنگی مرتبط با حجاب این مطالبه را داشته باشیم که رویه پوسیده کار به اصطلاح فرهنگی را سامان بخشیده و تجدید نظر اساسی در فعالیت‌های خود داشته باشند.


بیانیه توسط محمدحسین منصوری؛ دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در تجمع دانشجویان، مسئولین و اساتید دانشگاه یاسوج که در نفی اختشاشات اخیر برگزار شد قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *