شعار پانزدهمین دوره شورای مرکزی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج

شعارسال

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دانشجویان مستقل؛ شعار انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در فعالیت یکسال پیش رو مشخص شد:

حسین ولی؛ قائم مقام تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج درباره روند هدفنویسی سالانه این تشکل گفت: طی جلساتی که در پانزدهمین دوره شورای مرکزی برگزار گشت، “اندیشه‌ای جریانساز، جمعی شاکر، جامعه‌ای عادل” به عنوان شعار سال مشخص شد و همچنین هدف نویسی سالانه برنامه ریزی شد. نحوه هدف نویسی در سال پیش رو به این صورت است که ابتدا چهارچوبی بر اساس مهمترین نیازهای جامعه، به ویژه دانشگاه و استان، تعیین شده و طبق این چهارچوب هدف نویسی تشکیلات به همراه شعار سال تعیین شده است.

تصویر

ولی ادامه داد: در مرحله بعد کارگروه های هر واحد به هدف نویسی درون کارگروهی پرداخته و پس از تعیین اهداف سالانه به تنظیم تقویم سالیانه اقدام کرده‌اند.

وی در رابطه با علت انتخاب بخش اول شعار گفت: ما در این دوره شورای مرکزی به دنبال جریان سازی و اثر گذاری صحیح بر محیط اطرافمان هستیم و اندیشه است که این حرکت را می سازد؛ آزاداندیشی اولین بند تعیین شده در چهارچوب هدف نویسی است. اندیشه اگر آزاد باشد، از بندها رها گشته باشد، مانع‌ها را از سر راه برداشته باشد، به آسانی حرکت می‌کند و جریان می‌سازد‌.
قائم مقام تشکیلات درباره بخش دوم شعار عنوان کرد: در ادامه آن، جریان سازی باید هدف داشته باشد. این هدف رسیدن به عدالت است، تحقق جامعه ای عادل است. اولویت فعالیت‌های سال پیش رو را دانشگاه و استان قرار دادیم و سعی داریم تا آنچه در توان‌مان است برای تحقق این امر بکوشیم.
وی ادامه داد: این کار حرکت جمعی می‌خواهد که این حرکت جمعی باید روحیه‌ای متناسب اهدافش داشته باشد. روحیه‌ای که مدتی است از میان فرهنگ این ملت عزیز به فراموشی سپرده شده‌است. شورای مرکزی امسال اولین روحیه و قدم نخست برای شروع این مسیر را شکر و قدردانی نعمت‌های الهی می‌بیند و قصد دارد با روحیه‌ای شاکرانه برای احیای عدالت در جامعه قدم بردارد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *