رئیس کمیته‌ی امنیت ملی مجلس مهمان اردوی ندای جهاد

حضور جناب آقای عزیزی نماینده‌ی مردم محترم شیراز در مجلس دوازدهم؛ در ویژه برنامه‌ی اردوی ندای جهاد اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل.
رئیس کمیته‌ی امنیت ملی مجلس؛ در ۲۴بهمن ۹۹ مهمان چندی از دانشجویان دغدغه‌مند تشکیلاتی در شیراز بودند.
جناب آقای عزیزی ضمن تشکر از انجمن های اسلامی منباب دعوت جهت حضور در برنامه ندای جهاد فرمودند: این اردو ها بسیار کار خوب و ارزشمندی است، با یک رویکرد و آموزه های جهادی است این اردو ها خودش تحول و زمینه ساز یک حرکت مبنایی و اساسی است‌.

ایشان خاطر نشان کردند:«در گام دوم انقلاب اسلامی مهم ترین وظیفه‌ی حاکمیت و جوانان کادر سازی پنجاه ساله‌ی دوم انقلاب اسلامی است.اساسا بزرگترین رسالت جمهوری اسلامی،تمدن سازی است و اگر بخواهیم به اندیشه های بلند خود برسیم انتهای آن امت واحده است و لازمه‌ی آن کادر سازی و لازمه‌ی کادرسازی،جامعه پردازی است و لازمه‌ی جامعه پردازی، خودسازی است و اولین مرحله برای رسیدن به تمدن سازی پیشرو بودن است».
وی تصریح کرد:«مطالبه گری یکی از ویژگی های جوانی است که می‌خواهد در عرصه انقلاب اسلامی نقش آفرین باشد.»
ایشان فرمودند:«جریان شناس، انسان پیشرو کسی است که حق و باطل را بشناسید نه افراد شناس خوبی باشد.از مسیر شخصیت ها نمی‌شود جریان ها را حق و یا باطل شمرد،شخصیت ها نباید ملاک قرار گیرد.»

دراین گفت و گوی دوستانه و صمیمی سوالات زیادی مطرح شد از جمله:
۱.انتقام حاج قاسم چه شد؟ انتقام عین العسد ضعیف ترین انتقام بود.
_واقعیت نمی خواهیم توجیه کننده کارها و حرف های دیگران باشیم و سزاوار هم نیست بگوییم: فلانی این را گفته و منظورش این بوده این صحبت ها شایسته این جلسات نیست. اما آنچه من معتقد هستم، اگر خود شهید حاج قاسم زنده بود و در جمع ما بود در کنار این روحیه شجاعت و میدان داری، مرد میدان هم بود. اقداماتش بر پایه یک اقدام منتهی به یک دستاورد جامع پایه گذاری می‌کرد.
حداقل خود من در صحنه عمل و مقابل به مثل این عمل بوده‌ام و واقعا می‌طلبد انتقام اساسی و به موقع گرفته شود.
همانند سازی، شبه سازی، سوژه سازی، ایجاد آمادگی اطلاعات و آموزش باید این ها دور هم جمع بشوند تا آن اقدام صورت بگیرد. ما بالاخره انتقام حاج قاسم را می‌گیریم برگردن ماست، بر عهده ماست این مطالبه برحق است وظیفه و مسئولیت ماست.

یکی دیگر از دانشجویان سوال خود را اینچنین مطرح کرد:
۲.می گویند برجام ۵۰ سال جنگ را به تعویق انداخته؟
چرا ایران به راحتی آمریکا نمی تواند از برجام خارج شود؟ مجلس چه اقداماتی داشته؟
در رابطه با برجام، بنده معتقدم برجام سایه‌ی را از سر کشور ما دور کرده موضوع کاملا خلاف واقعه است. پس چرا چند سال است که در جنگ اقتصادی هستیم. رفتاری که در برجام بود باعث شد که زمینه و تشویق جنگ اقتصادی فراهم شود. این حرف ها فقط برای توجیه است. اگر ذره‌ای تکنیک و استراتژی و معادلات اینچنینی را بلد باشند این حرف ها را نمی زنند. این حرف های کاملا نادرستی است. مجلس در قانون لغو تحریم ها و صیانت از منافع ملی بسیار اقدام کرده، وقتی ماده ۶ لغو پروتکل های الحاقی به اجرا بگذاریم آن وقت دادشان در می‌آید. آزمایشی شروع شده، در حال تولید ۱۲۰ کیلو اورانیوم غنی شده‌ایم. در برجام فوق العاده ضرر کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *