دستور العمل آموزش حضوری دانشگاه یاسوج نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱

آموزش حضوری دانشگاه یاسوج

 

بسمه تعالی 

دستورالعمل جامع از سرگیری آموزش حضوری نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ 

ضمن یاد و نکوداشت مقام شامخ شهدای سلامت، اکنون که با استعانت از خداوند متعال، سیاست های پیشگیرانه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش شبانه روزی تمامی کادر پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موجب کاهش شیوع بیماری کرونا گردیده است، ضمن قدر دانی و سپاس بیکران از همه این عزیزان، دانشگاه یاسوج در نظر دارد به حول و قوه الهی و با همکاری و همدلی همه پرسنل دانشگاه اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان مراحل پلکانی از سر گیری آموزش حضوری با استناد به بخشنامه شماره ۲۷۶۹۸۴/۲ مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ معاون محترم آموزشی وزارت متبوع را آغاز نماید. در همین راستا دستور العمل زیر تهیه و برای تمامی مجموعه دانشگاهی لازم الاجرا می باشد. 

 

 

نحوه تشکیل کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰  

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا و جهت ارتقا کیفیت آموزش با استفاده از آموزش حضوری شروع نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ به مدت دو هفته از ۲۳ بهمن به ۷ اسفند   ۱۴۰۰ به تاخیر می افتد. 

کلیه کلاسهای درس دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی تمامی ورودی ها از تاریخ ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود. 

همه کلاسهای درس دانشجویان مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی کلیه ورودی ها دانشگاه از ۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ بصورت حضوری برگزار می شود. 

با توجه به جمعیت دانشجویی مقاطع کاردانی و کارشناسی نحوه برگزاری حضوری کلاسهای درس دانشکده های مختلف به شرح زیر می باشد:

  1. کلیه کلاسهای درس دانشجویان مقطع کارشناسی تمامی ورودی های صرفا” دانشکده علوم انسانی،دروس گروه معارف اسلامی و دروس عمومی همه دانشکده ها در طول نیمسال ۴۰۰۲ بصورت مجازی برگزار می شود. لازم به ذکر است در صورت عادی شدن شرایط شیوع ویروس کرونا در هر زمانی در طول نیمسال، تمامی دروس دانشکده علوم انسانی، معارف اسلامی و عمومی نیز به صورت حضوری برگزارخواهد شد. 
  2. همه کلاس های درس دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشکده های علوم پایه، نفت و گاز و صنعت و معدن )بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می گردد. 
  3. همه کلاس های درس دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده مهندسی بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می گردد. 
  4. همه کلاس های درس دانشجویان مقطع کارشناسی دانشکده کشاورزی بجز دروس عمومی و معارف اسلامی از ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ بصورت حضوری برگزار می گردد  . 

حداکثر ظرفیت کلاس های نظری ۳۰ و حداقل آن ۱۵ نفر و دروس عملی، آزمایشگاهی و کارگاهی حداکثر ۱۵ و حدااقل  ۱۰ نفر تعریف گردد. 

تشکیل کلاسهای عملی آزمایشگاه، کارگاه، عملیات کشاورزی، عملیات صحرایی ، بازدیدها و … به زمان حضوری شدن کلاس ها ی هر دانشکده موکول می گردد. 

در صورت کمبود فضای آموزشی کلاس دانشکده ها می توانند از زمان ۱۸ تا ۲۰ هر روز و همچنین از روز پنج شنبه در برنامه ریزی درسی استفاده نمایند. 

تمامی دانشجویان موظفند تصویر کارت الکترونیکی تزریق سه دوز واکسن خود را به رویت مامورین انتظامات درب های ورودی دانشگاه رسانده و به محض ورود به دانشکده تحویل کارشناس گروه آموزشی دهند. در غیر اینصورت از ورود آنها در دانشگاه ممانعت بعمل می آید. 

دانشجویان متقاضی خوابگاه طبق برنامه زمانبندی اعلام شده نسبت به ثبت نام خوابگاه اقدام نمایند. 

 

 

نحوه برگزاری امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی ۴۰۱-۴۰۰ 

امتحانات پایانی تمامی دروس همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می گردد. 

در صورتی که در کشور تغییر خاصی در شیوع و پراکندگی ویروس کرونا صورت گیرد اجرای تمامی یا بخشی از بند های این دستورالعمل تابع مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا خواهد بود. 

۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ 

معاونت آموزشی دانشگاه 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *